Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Juj

2022. március 24. - Sandakutya

Felmentem az oldalra, megnézni mi a mai kínálat. Hát juj, mára nem raktam fel semmit. Nosza itt egy.

Eddig jutottam. Mert hogy már "mindent" láttatok. Ami megtörtént, csak kissé kiszínezve. Egy nyitott könyv vagyok előttetek. Jó, pár lap hiányzik, meg, vannak sorok, amik vastag fekete (nem az te!) filccel át vannak húzva, de akkor is.

Asszem teszek fel egy jó képet ide, mert úgyis undorítóak vagytok és az kell nektek. Pfuj.
Holnaptól meg van még ez-az.

Igen, ez a hölgy épp blogot olvas. Vagy nem is tudom. Talán vár valamire...
9783961712236_4-of9108tpuu8dsoy1a9nodsb115h7pfrxqhpcgpwmvg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr1917788104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása