Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

At the Dottore

2021. augusztus 25. - Sandakutya

siamak-poorjam-xhfqoxaj3e4-unsplash.jpg
Csak hogy a spanyol nyelvtudásom is fitogtathassam.

Eccer volt, hol nem volt, Teddynek valami prütyök lett a micsodáján. Nem igaz, nem azért mert fűvel-fával (no botaNika). De tényleg nem. Én csak sorban, nem párhuzamosan kötöm a kapcsolatokat (villanyész poén), hagyjuk.
Ahogy illik, felhívod a bőr és nemi beteg gondozót és időpontot kérsz. Aszongya négy hét múlva lehet jönni. Mondom tessék, fél hét? Egy hónap! Hát addig le is eshet a pöcsöm!

Úgyis lett. Mármint, mire eljött az idő, semmi szükségem nem volt rá. Azért elmentem, poénból. Kicsit sem kellemetlen. Ott ülnek sorban a páciensek, ha ismerős jön, inkább nem kezelsz. Helló! Helló! Neked is kiütés a hátadon? Mi? Ja. Nem, nekem a talpamon! Aha. Na behívnak.

Belépek. Aszisztensnő balra, jobbra egy doki ül maszkban. Ez covid előtt pár évvel elég furcsa volt, de hát, biztos műteni volt és fent felejtette. Kérdi mi a panasz, mondom már semmi, de volt egy izé rajtam. Hol? Hát a péniszemen (Ki mond ilyet? Sosem hívtam így a rudit). Mutassa!
Csatolom ki az övet (nem mindegy, hogy derkszíj le, vagy "Derék! Szíjj le!" - azta, ez már a legalja), erre a hölgyike  úgy hátra lökte magát a gurulós széken, hogy jobban lássa a cerkát, hogy majdnem felröhögtem. Csórikám! Nem igaz, hogy nem lát napi 10-15 kolbászt. Jó, fiatalt talán ritkábban, de ennyire? Mindegy. Veszem ki a szerszámot, szépen elbújt, úgy kellett kikotorni, erre a doki ráközelít és vagy egy centiről megkérdezi "hol volt"? Ösztönösen befeszítettem a lábam (meg a farpofámat) ha el kell ugrani, mielőtt valami rosszaságot csinál a pasi (én nem tágítok!). Mutatom, hogy itt. De már nem látszik. Hát nem. Emelje fel! Ó, ez de... Úgy vizsgálgatta, mint amikor a kisgyerek kihúzkodja a légy lábait egyesével és nézi közelről, hogy szenved szegény. Alaposan. Már majdnem szóltam, hogy ha lehet, inkább a hölgy vegye szemügyre ilyen közelről,vagy mondjuk 5 centivel közelebbről (mondtam hogy össze volt menve), mikor azt mondja, hogy felöltözhet. Na de jó. Biztosan valami másik szappan, vagy mosószer, esetleg öblítő. Ja. Ezért jártál annyi évet egyetemre? Ezeket már kizártam a nyolc elemimmel (több van ám, mert ugye ismételtem párszor)! Gratulálok. Mondom, nem lehet HPV? Az nem, az biztosan nem.
Esetleg kenje be ezzel... Nem kentem. Ki se váltottam. Nem is jött vissza többet. És később sem volt panasz, ha értitek. :)

Mondom, ez Covid előtt volt. Most, eszedbe se jusson ilyennel a közgyógyhoz fordulni, mert majd megállapítják 6 hónap múlva, hogy hát igen, ezt azonnal kezelni kellett volna, de már késő. Köszi.

Én azóta dupla gumit húzok. Csak akkor veszem le ha pisilek, vagy ha dugok.

Apropó.
Ha nem sok nője volt a haverodnak, vagy ő nem használt olyat, lehet hogy egy harmincas pasinak el kell magyaráznod (szigorúan csak szóban, elméleti síkon), hogy hogyan kell a kotont használni. Nincs ebben semmi. Segítsünk egymásnak. De tényleg. Jelige: Titaniumrudi.

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr3016668470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása