Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Na ki a hülye?

2022. március 26. - Sandakutya

Nagyon gyorsan kéne ezt leírnom, mert percről percre kopik az "élmény".
Az a baj, most írtam le a végét, szóval már egész máshogy áll össze az eleje a fejemben. Tehát.

Elhívott magához, először. Juj de jó!
Nagy ház a puszta közepén. Minek neki ekkora ház? Egyedül. Mindegy. Szép, frissen felújítva minden. Már előre szólt, hogy megjött neki, nem lesz semmi. Oké, nem gond, de amúgy korábban ő mondta, hogy reméli nála alszom. Azért itt elgondolkoztam, mit fogunk csinálni, ha no kefe. Merthogy eddig mást nemigen akart velem.

Szóval ott vagyok, letudom a kötelező köröket, de szép ez, de szép az (mármint a fal, a bútorok, a stílus), amúgy tényleg tetszett. Aztán ülünk, beszélgetünk. No pia. Egyre jobb. Nem kell folyton bebaxni, de egy deci bor vidámabbá teszi a helyzetet. Vagy félt, hogy rámászok? Dehát én nem vagyok olyan (igaz-e? :).

Addig beszélgettünk, hogy elálmosodott. Ja, probáltam ölelgetni, fogni a kezét, nem igazán ment. Nem volt olyan a helyzet, mesze volt, ha ott volt közel, hagyta, de nem viszonozta. Mondjuk, mióta ismerem, nem viszonozta sosem. Ő ilyen.
Nézzünk filmet. Egy órán át? Másfél? Kettő! Pár szóváltás, felnevetés, közben a lába a kezemnél, szépen gyúrtam a talpait, mert jobb dolgom nem volt. Nem tudtunk miről beszélgetni. Nem volt meg a közös hang. A kémia igen, azt már korábban leteszteltük, de.... Hivatalosan is házasok lettünk. Ezt mondtam neki. Nem értette.
Aludni mentünk, "De no kefe!". Szót fogadtam, mert hülye vagyok (vagy öreg?).
Jó szarul aludtunk, én biztosan.

Reggel tartózkodó, már-már hidegen idegen, de lagalábbis "friss barátok" feeling. Eljöttem. Aztán...
Megírtam neki: "minden rendben van velünk?".
"Veled biztosan, de velem nincs"
"Mi a baj?"
"Féltem tőle, hogy ez lesz. Én nem kerestem senkit, egyáltalán, tényleg. Úgy értem nem pasiztam, nem ismerkedtem senkivel, szándékosan. De beszélgetek valakivel egy ideje. Csak beszélgetek, de nem történt semmi. De megkedveltük egymást, talán túlságosan is.
És sokáig gondolkodtam, hogy el mondjam-e, mert nem akartalak/akarlak megbántani."
"Cuki vagy, köszi, hogy elmondtad, pár hónapja velem is így voltál. ;)
Mit jelent ez konkrétan? Ne keresselek többet?"

Vágod? Ezt kérdeztem. :D
Hát én tényleg nem vagyok normális! lol
screen_shot_2019-04-09_at_12_35_25_pm.png

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr5417773314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása