Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Hallod?!

2022. március 30. - Sandakutya

Felporszívóztam, felmostam mindenhol, belenézek a tükörbe, és egy jóképű pali néz vissza rám. Tényleg minden fejben dől el.

Na, ha ezt kitenném, lenne megint kiakadás. Meg ehhez pucér nős képet sem rakhatok. Nagy a baj!

14.jpg

A képen nem én vagyok. De komolyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr7717780894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorsza 2022.03.30. 20:44:24

Jó kép, de padlón nem térdelek egy dugás miatt, megfájdul a térdem...

Sandakutya 2022.03.30. 21:03:33

@csorsza: A hölgy éppen takarít. Ilyen intim helyzetben nem is szabad meglepni. Amúgy meg igen is jó, mikor másnap fáj (nem, nem ebben a pózban, én nem tágítok), és azon gondolkozom, két nap múlva, mikor is lett sebes a térdem.

csorsza 2022.03.30. 21:12:59

Fiatal vagy még :) Rosseb, aki két perc alatt széttöri a patelláját a járólapon, egy kufirc kedvéért :)
Megpaskolom a popsiját, aztán megmutatom neki az irényt az ágy felé...
süti beállítások módosítása