Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Szauna

2022. március 29. - Sandakutya

anna-s-sauna-part-1-02.jpg
Gondoltuk kipróbáljuk, még sosem voltunk. Akciós csak ma, szinte ingyé'. Nosza menjünk.

A recepciós vagy ki, közölte, ez meztelen szauna, szóval... várj! Meztelen? Vigyorogva néztünk a össze a nővel, nem baj, legyen. Persze az árért adnak egy nagy lepedőt igazi lepedő méretben, amivel takargathatod magad, ha úgy van. Előtte zuhany. Csak hideg víz. Végül is tél van, és pár másodperc is elég belőle.

Nyomás be a kabinba. A 12 fős kabinban, összezsúfolódtunk 20-an, plusz szauna mester. Az az a pali, vagy nő, aki műsort ad elő. Mondja a rizsát, "A mai szeánszon narancs, rózsa és faháj alapú szegfűbors bla-bla illatokat fogunk felönteni", és közben egyeseknek szexi (nekem nem), viszont mindenképp hatásos légkavarást rendez a törölközőjével. Ez a pali felül katonai hosszúujjas zubbonyban és téli sapkában volt. A 70 fokban. Már attól leizzadtam, hogy csak ránéztem. Kezdés előtti utolsó pillanatban egy húszas lány még bekéreckedik mellénk. Megy a móka, üvölt a zene, amit nem is értek, mindenki összeér mindenkivel szinte, Szenvedünk, de a nők inkább takargatják magukat, nincs nekivetkőzés. Ez a kis csaj viszont kiteszi a kis ciciket, mert melege van. Nem bánom, bár nagyon kell figyelnem a palira inkább, nehogy ágaskodjon a fürdőlepedőm. Lihegünk, szenvedünk, izzadunk. Egy jótanács, sose ülj a felső sorba. A fejed táján, akár tíz fokkal is melegebb lehet, mint máshol. Erre a pali: "Akkor most következzen a sárkány csókja!". Erről az általános iskolám jut eszembe, ahol egy két évvel idősebb srác, megkérdezte, "Öcsi, tudod milyen a lóharapás?". Nem tudtam. Ő megmutatta a bal karomon. 12 évesen, egy csomó fiú és lány osztálytárs előtt, annyira nem volt élvezetes elbőgnöm magam.
Szóval, usankás emberünk elkezdte a levegőt forgatni. Vagyis a legfelsőbb, legmelegebb helyről nyomatta mindenhová a forró levegőt. Nem győztünk izzadni. Tolta, csak tolta, már majdnem kimenekültünk, csak behúnyt szemmel szenvedtünk, mikor elszólta magát, "ti aztán jól bírjátok!". Ja, hogy menők vagyunk? Akkor maradunk!  Ha már egyszer kifizettük (mondtam, ingyé volt). Szerencsére pár perc múlva vége lett.

Ezután hideg merülés javallott. Ami úgy néz ki, hogy egy kis medence, benne lógó tökű hatvanas papával, aki, ahogy lesétáltunk a nőmmel a lépcsőn immár meztelenül, alig győzte legeltetni a vén szemeit a nő formás mellein. Gondoltam rá, hogy kissé odébb taszítom, de ki tudja meddig bámulhat még. Ja, jó fej vagyok amúgy, ha nem derült volna ki eddig.
Aztán lepedő vissza, és irány a szabadba kitett ágyak. Minusz 10 volt kint. Nem fáztunk, de tényleg. A nőm szóbaelegyedett a szauna mesterrel, én meg igyekeztem nem nézni a kibuggyanó melleire. Aztán mikor kezdtem fázni, és már-már el kellett gondolkoznom, ki fogja ma este levarrni a nőm én, vagy a pali, berángattam: "Drágám, gyere be most már, megfázol, lassan indulunk, a GYEREKEK is várnak otthon". Ügyes, mi? :)
Azért még távozás előtt, beültünk egy nagyobb, immár üres, bár üveg falú szauna kabinba ellazulni. Annyira meleg se volt, nem öntött fel senki semmit, és a nőm, teljesen elengedhette magát, ahogy én is. Cicik, puncik, fütyik (mármint egy-egy mindenből) szabadon. Kellemes! Persze fél perc alatt újra ágaskodni kezdtem, szóval nekem meg kellett küzdenem minden percért.
- Na, menjünk!
- Még nem!
- Miért?
- Szerinted?
De túléltük. Szóval, a szex jelen is volt, meg nem is.

Élmény is volt, meg nem is, és bár a két profi csaj, aki később a nagymedencénél tartott rúd táncot, ketten egyszerre, egy rúdon (igen, nálam merevedés megint) nagyon jól csinálták, lenyűgözőek voltak, a legszebb pillanat nekem az estéből, amikor a csajom cicijei szabadon lógicáltak a szaunában és vidáman bámulhattam őket mások előtt.

Teszek ide egy durvább képet is, mert még kiakadtok a prűdségemen.
preview.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr7317780852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása