Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Doktoros

2022. március 27. - Sandakutya

Talán már írtam hasonlót.
Lady (hülye beceneév, tudom, egy kutya ismerősömnek volt ez a neve, persze ez nem róla szól) éppen meztelenül feküdt alattam, és szexuális együttlétünk kellős közepén közöltem vele, hogy nagyon jó doktorosdit találtam ki.

- Na. - pár másodperc szünet - és hogy gondoltad?.
Kérdezte kissé unott hangsúllyal, mosolyogva, de én a sorok között olvasva tudtam, ez azt jelenti: "már megint milyen baromság jutott az eszedbe?". Szerencsére a kiváncsisága erősebb volt a későbbi csalódottságánál.

Ugyanis...

Mindenképp nőgyógyászos történetet akartam. Igen, ez egy pasinak izgató, bár a nőknek, általában rossz élmény. Kivéve neki. Azt mondta, szívesen kúrna a nőgyógyászával. Nahát.

Egyszer a lakásán voltam, és mikor kijött a zuhanyzóból, meglepődve tapasztalta, hogy a két fotel össze van forgatva. Nem értette. Elmagyaráztam neki, hogy ez itt kérem a kezelő, és az a furcsa állvány, ahova felteszik a nők a lábukat és jól szétterpesztve a doktor úr (én), alaposan megvizsgálhatja őket kívülről, de inkább belülről.

Lefektettem az ágyra, a lábak a fotelek háttámlájára. Én a két fotel közé bepréselődve, próbáltam a vizsgálatot megkezdeni. Gumikesztyű fel (mégiscsak kovid van/volt), és finoman megérintettem. Előtte persze síkosítót csorgattam rá, és hallgattam, ahogy visítozik, mert hideg a lé. Ó, igen, apró örömök.
Először, csak ismerkedés jelleggel finoman a kis és nagyajkait simítottam végig, aztán a csikló is kapott pár érintést, majd kezdtem belefúrni az ujjam a punciba. Végül két, majd három ujjal izgattam belülről, amit mindig nagyon szeretett. Nyalást is kapott, jó alaposan, bár néha úgy éreztem, ezt én jobban élvezem, mint ő. Aztán a csiklóját is alaposan kezelésbe vettem. És hogy-hogy nem, nem fogjátok elhinni, egyszer csak azt veszem észre, hogy veszettül dugom a csajt, fogom, szorítom a fejét, hogy a nagy lökésektől ne csússzon tova. Csak megy a "szokásos" kefe tánc. De finom volt az a lány!

Mesélik, hogy a valóságban, nem mindig ez a kimenetele egy valódi nőgyógyász vizsgálatnak. Nem tudom. Amilyenen én voltam, ott mindig ilyesmi lett belőle. :)
94ccbc55bb98e4e06bf828e35f3b9e38_18.jpg 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr5217773312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása