Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Kettő

2022. március 07. - Sandakutya

Emlék
Szemben lovagol, a mellei lobognak, a vállamon támaszkodik, majd hátra dől és a sípcsontomon tartja magát, úgy ugrál. Aztán rámül és néha maga alá nyúl, csakhogy megfogja a zacsim. Ügyes ez a nő. Nincs kétség.

Másik
Hasalt, feltérdelve, fenekét kinyomva, karját két oldalra szétrakva, a lepedőt markolva, arca a lepedőbe nyomva, vagy félrefordítva, esetleg magától a fenekét széthúzva "ide tedd be!". Nyögött, élvezett. Ebben a pózban nincs olyan fenék, amire azt mondanád, nem a világ legszebbje.
sex5.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr2917207578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bvrm 2022.03.10. 09:27:17

Egy - Én irányítottam, azt csináltam vele, amit akartam. Nekem még szopott is, pedig rögtön a kapcsolat elején kikötötte, hogy ő azt nem fog. Aznap este lassú tempóban lovagolt, én fél kézzel a melleit simogattam, a másikkal meg a telefont tartottam és vettem ahogy ringanak. Beszélgettünk. Megkérdeztem, hogy a férjének mit mondott, hova megy. Csajos este. És mi lesz, ha rád akar mászni mikor hazaérsz? Hoztam egy deci Jagert, az bőven elég. Ha legurítom, nem is kell színlelni, hogy túlittam magam.
Ahogy nevettünk a farkam kicsusszant belőle. Utánakapott, azonnal visszarakta és gyors ritmusra váltott.
Kettő - Igen, hason feküdt és két kezével széthúzta a fenekét. Kék körmei benyomódtak a húsába. (megvan a fénykép) Nem mondott semmit, némán kínálta fel a csöpp, ráncos nyílást, mert tudta, hogy örömet szerez vele. Ebben a pózban nincs olyan fenék, amire azt mondanád, nem a világ legszebbje.

Sandakutya 2022.03.10. 16:39:10

@bvrm: Szép! Írnod kéne, :)

Nilla30921008 2022.03.14. 16:05:29

@Sandakutya: Azt teszi. Épp ide írt. :D Kíváncsi vagyok másutt is publikál-e?! Talán válaszol majd valahol. Valahova. Valakinek. :)

Régebben - úgy a 2021-es évi bejegyzéseidre gondolok :) - olvastam tőled is szívesen. Most is olvasnék, csak ezek a pár mondatos valamik... Bocsi, de inkább hatnak sírás-rívásnak, mint izgalmasnak.

Sandakutya 2022.03.14. 19:48:59

@Nilla30921008: Nyertél. Talán sírás-rívásnak tűnik, de ha nincs új élmény, mit is írhatnék. Azért talán egy-egy értékes van köztük. Engem legalábbis szórakoztat. Bocsi! ;)

Nilla30921008 2022.03.14. 21:20:27

@Sandakutya: Minden nap egy új élmény annak, aki él. :)
Engem is szórakoztat, csak kevés. :P
Szerintem te ennél sokkal többet tudsz. ;)

bvrm 2022.03.30. 18:50:10

@Sandakutya: Köszi. Szoktam. Leírok ezt-azt, de nem gondolom, hogy másnak is érdekes, vagy szórakoztató lehet.
süti beállítások módosítása