Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tényleg a szex az oka mindennek - hol is olvastam ezt?

Akkor én is beteszem

Akkor én is beteszem

Baromságok

2022. március 25. - Sandakutya

original.jpgApró gondolatok bukkantak fel. Tényleg nem jó se együtt, se külön. Ha vele vagy, arra vágysz, bárcsak külön lennétek? Utána meg két nappal, majd megörülsz tőle, hogy nem láthatod csak napok múlva? Igaz az a sok dal, amit annyian megírtak már?
Se veled, se nélküled..
Egyszer forró vagy, egyszer jéghideg... Jó, ez nem egészen ugyanaz.

Tényleg jobb szakítani, mint hagyni, hogy kidobjanak. Persze, tudni kell, hol az a pillanat, amikor már kihoztad a maximumot belőle, de még azelőtt vagy, hogy ő mondaná ki: Vége! Nehéz pont elkapni a megfelelő helyzetet.
Akivel szakítottam, nem vágyom utána. Még ha fel is melegítettem volna vele a kapcsolatot, és rákérdeztem, nemet mondott, nem fájt. De az, aki engem dobott? Kell, mint a vesztés! Pedig nem is volt olyan jó. Sőt, akit előtte dobtam, jobb volt, mégis az utóbbit választanám.

Csak nem megy ez a szakítás dolog nekem. Megvárom, míg kirúgtok!

A bejegyzés trackback címe:

https://akkorenisbeteszem.blog.hu/api/trackback/id/tr5217773686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bvrm 2022.03.25. 11:46:02

Egy éve már, hogy együtt futottunk egy évet. Azon idő alatt folyamatosan mondtam neki: "Nem én vagyok akire szükséged van." Ő konokul ragaszkodott hozzám és mindent megtett, hogy magához kössön. Persze, hogy a szex. Aztán egyszercsak felhívott magához beszélgetni. Könnyes szemekkel mondta, hogy vége, neki kell erősnek lenni, mert én még évek múlva is feljárnék dugni, de neki ez nem perspektíva. Igaza volt. Oké búcsúzunk. Persze szenvedélyes szeretkezés lett belőle. Abban a hitben voltam, hogy másnap minden folyik tovább. Azóta nem láttam. Veszettül vágyom rá, hogy csak még egyszer ...
süti beállítások módosítása